We zijn niet alleen een franchise barbershop voor mannen, we zijn veel meer. Daarom zijn we trots om uw naam naast de onze te plaatsen en ons professioneel te verbinden in een geweldig project.
Door een gedegen training in the kennis van kappers- en schoonheidsproducten en een aantrekkelijk stimuleringsbeleid wordt de verkoop van onze eigen hoogwaardige producten gestimuleerd.
Jarenlange ervaring in de sector om jou te ondersteuren
Getest en kwalitatief merkimago
Exclusive producten voor een exclusief bedrijf
Lagere kosten om de winst te maximaliseren
Je wordt je eigen baas, een kappersvakman
Word een vakman in jouw Barber Shop
Een van de fundamentele pijlers in de franchisestructuur van MILANO BARBER SHOP zijn de eigen producten van het bedrijf. Een lijn die speciaal voor mannen is ontworpen.
Het hebben van een kwaliteitsproduct tegen een aantrekkelijke prijs garandeert resultaten en tevreden klanten.
Met een exclusief product met een lagere prijs onderscheidt u zich van de rest van de Barber Shops. Zij hebben geen concurrentievoordeel, gebruiken dezelfde merken met een hogere prijs en lage winstmarges.
Voor een goed beheer van de BARBER SHOP winkels en voor de interactie met de diensten en ondersteuning die wij vanuit het merk bieden, hebben wij een behherplatform ontwikkeld.
Deze applicate biedt eenvoudige gegevensinvoer, verkooprapporten, ratio’s, realtime controle van facturen en orderbeheer en nog vele andere opties.
Tegelijkertjid is het een communicatiemiddel tussen FRANCHISE NEMER – MERK.
Wil je je eigen kapperszaak openen? Vul dit formulier in en we nemen contact met je op.
Contacta y resolveremos todas tus dudas.
BARBER SHOP FRANCHISES | MILANO COSMETICS
2024 Alle rechten voorbehouden | Privacybeleid en juridische kennisgeving | Cookiebeleid | Franchisenemer
Deze website maakt gebruik van cookies en/of vergelijkbare technologieën die informatie opslaan en ophalen wanneer u surft. In het algemeen kunnen deze technologieën voor verschillende doeleinden worden gebruikt, zoals bijvoorbeeld om u als gebruiker te herkennen, informatie over uw surfgedrag te verkrijgen of de manier waarop inhoud wordt weergegeven te personaliseren.